learn Maya training course

Maya träning Naturligtvis

Introduktion till avancerad nivå Autodesk Maya kurs i London visas av Maya experter. Lär dig Maya och skapa praktiska projekt för din portfölj

frågar nu

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh with:

Datum session tid dagar pris  
14 Oct 2019 Mon, Tue, Wed, Fri, Sat 10:00 - 17:00 5 £850.00 Fully Booked

Översikt

14 Oct 2019
10:00 - 17:00
Mon, Tue, Wed, Fri, Sat
5 day(s)
£850.00

Maya kursöversikt

Autodesk Maya är 3D datorgrafik programvara, Den används för att skapa interaktiva 3D-applikationer, bland annat tv-spel, animerad film, TV-serier eller visuella effekter. Maya 3D-animation programvara levererar en omfattande kreativ uppsättning funktioner med verktyg för animering, modellering, simulering, rendering, matchmoving och compositing på en mycket utbyggbar produktionsplattform. För visuella effekter, spelutveckling, efterproduktion, eller andra 3D-animationsprojekt.

I den här kursen kommer vi att täcka Animation, förfina Polygonala modeller, skapa material, Tillämpa Texturer och Rendering använder Maya.

Några praktiska Maya 3D baserade projekt i slutet av kursen kommer att se till att du kan tillämpa Maya på dina 3D och animationsprojekt.

Denna korta Maya Kursen är praktisk, lärarledd och klassrumsbaserad. Denna utbildning kan tas som en deltid kvällskurs eller till och med på helgerna. En lista över alla kommande offentliga Maya kurs ges utbildning dragon webbplats. Varje kurs är begränsat till högst tio delegater för att säkerställa en bra utbildning erfarenhet.

Vem är Maya utbildning för?

Kursen vänder sig till dig om du vill dra full nytta av den bästa programvara för alla saker i 3D-animering och modellering. Oavsett om det är animering, modellering, simulering eller göra denna programvara är en industristandard och den mest kraftfulla i sitt sortiment.

Förutsättningar för Maya kurs

Det finns inga förutsättningar för att ta denna kurs.

Vad får jag?

  • Utbildning från professionella Maya experter:
    Utbildning drake konsulter har skapa professionella Maya modeller och animation i många år. Dessa konsulter skriva och lära våra Maya kurser, så deras erfarenhet direkt informerar kursinnehåll.
  • Realtids praktik och projekt:
    Våra Maya kurser är utformade för att komma igång i Maya. Vi arbetar med industrirelaterade projekt och uppgifter i detta Maya kursen.
  • Kursmaterial:
    Maya elektroniska toner ingår i denna kurs.
  • Intyg som bestyrker:
    Efter avslutad utbildning ditt erhåller Maya intyg som bestyrker.
  • Stöd och yrkesvägledning:
    Efter kursen om du har några problem eller frågor om Maya tveka inte att kontakta oss. Utbildning Drake utbildare är experter inom sina områden och om du behöver hjälp med er yrkesval, tala med någon av våra instruktörer.

Outline

Maya Kursinnehåll

Introduktion till Autodesk Maya

  • Använda träningsfiler
  • En kommentar om skärmupplösning
  • Översikt över Maya-gränssnittet
  • Arbeta med filer och Maya-projekt
  • Navigera vyportarna
  • Granskning visningsmenyerna
  • Konfigurera säkra ramar och galler
  • Markera objekt
  • Med hjälp av flyttverktyget
  • Rotera och skalning
  • Manipulering pivoterna
  • Förståelse kanallådan
  • Arbeta med Attribut Editor
  • Använda Hotbox
  • Arbeta med menyer märkning
  • Anpassa gränssnittet

Polygonala Modelleringstekniker

  • Skapa polygonala objekt
  • Arbeta med polygonala komponenter
  • Välja polygonala komponenter
  • Arbeta med Soft Select
  • Använda Extrude verktyget
  • Keeping ansikten tillsammans
  • Extrudera längs kurvor
  • Använda Polygon Bevel verktyget
  • Släta och indelningsytor
  • Blockering ut en karaktär kropp

Refining Polygonala Modeller

  • Arbeta med kantslingor
  • Infoga och kvittning kantslingor
  • Symmetrisk beräkningsmodeller
  • Kombinera objekt
  • Använda Polygon Bridge verktyget
  • Anslutning av komponenter och delning polygoner
  • Poking och wedGing ansikten
  • Arbeta med polygon booleska
  • Modellering med olinjära deformers
  • Modellering med gitter

NURBS Modelleringstekniker

  • Introducing nurbsmodellera
  • NURBS primitiver
  • Använda NURBS verktyg kurva
  • Skapa Bézierkurvor
  • Skapa text
  • Manipulering NURBS-kurvor
  • Refining NURBS-kurvor
  • Förskjuta NURBS-kurvor
  • Redigering NURBS ytor
  • Refining NURBS ytor
  • Använda NURBS Roterings-
  • Använda NURBS Loft
  • Använda NURBS Extrude
  • Använda NURBS Planar
  • Sömmar NURBS ytor

Refining NURBS Modeller

  • Extrahera NURBS kurvor från ytor
  • Skapa kurvor på en yta
  • Projicera kurvor på ytor
  • Beskärnings NURBS ytor
  • Med hjälp av NURBS Utfyllnad
  • Skulptera NURBS och polygonala ytor
  • Converting NURBS till polygoner

Arrangerande Maya Motiv

  • Arbete med Outliner
  • Gruppera objekt
  • Skapa hierarkier
  • Duplicera objekt
  • Att förstå Hypergraph
  • Att arbeta med Hypergraph anslutningar
  • Dölja och visa föremål
  • Skapa lager
  • Arbeta med urvals masker